
Rejestr umów
Dodano: 13 lat 1 miesiąc temu
Wdrożenia typu: obieg dokumentów w firmie (w tym także obieg dokumentów finansowych, zarządzanie umowami, plan urlopów) pozwalają na konstruktywną komunikację w firmie i zwiększenie zysku z pracy. Na stronie zostały opublikowane informacje o poszczególnych modułach dostępnych w ramach firma 2.0, wśród których widnieją: CRM, Intranet 2.0, rezerwacja zasobów i wiele innych rozwiązań wspierających funkcjonowanie firm.
Kategorie: Biznes Tagi: crm. , firma 2.0 , obieg dokumentów , obieg faktur , rejestr umów , ewidencja urlopów , intranet , obieg informacji , zarządzanie wiedzą , efaktura , e-faktura , obieg faktur w firmie , obieg faktur kosztowych
Podobne wpisy
- Lombard Zabrze - najlepsze wyceny
- Kampanie SMS
- Kupwkoszalinie.pl - drobne AGD
- Niszczarki
- Obuwie robocze
Komentarze
Adres strony:
Wyświetleń:
1365
Wizyt:
818
Kliknięć:
15
CTR:
1.83%